Sunday, March 6, 2011

lari-lari...kita lari...

larian bandaraya....tu yg aku nk cite sbnrnyer...agaga......event ni da smggu da kot blalu,tpi aku bru post...xder mse punyer pasal......
k....topik kita hari ni ialah larian bandaraya Alor Star,Kedah..(cm pbace brite lar plak..)...sebenarnyer,aku xmau join,xtahu knp,tpi biler roomate aku duk pancing2 aku,cam pancing ikan,aku pom join lar...n biler pikir2,best gak,xblari pom xpew,round2 skitar bndar Alor Star nih...bkan senang nk dapat pluang cmni kn???
sampai2 jew,trun dri bas,aku da nmpak da org duk panaskn bdan..lam kpale otak aku,ish,tkut jgk....aku n geng2 aku yg 27 org ni lak,steady jew...xstreaching pape pom,siap bgmbar agi....hahaha,,kompem sakit sume urat2..lallala....

ni awek2 yg join...mne aku??? cm biase lar,keje aku,snap pic utk diorg...huk3..


ni lak antara geng2 aku...ha,tu pom aku,comel ark....???(timbul lar perasaan perasan lam diri aku..)

pom(bunyi tmbakan)....larian pom bmula.....aku pom,pecut lar ngn kwn2 aku nih............hahaha...setakat joging jew...lme xbjoging jauh bkilo2meter cmni..last2 time aku form4,tu pom time training olahraga dlu...da jauh bjoging+blari anak,aku pom mula lar ngn habit aku...snap2 pic ler.....


walaupom pnat....peace...lalala


bsemangat tol kwn2 aku ni borak...


lari2 anak jew cz da xlarat da...kat sini da >6km





ad jugak lar yg da xlarat n give-up...so,diorg pom naik lar lori bandaraya...n aku pom join skali sbb kwn2 aku sume naik...xkn nk blari sorg2 kn??? malunyer n xpuas ati pom ada gak lar...

dgn rse xmalu nyer diorg peace kat kmera aku..ish2...ap nk jdi ngn dak2 ni...lalala

tpi aku n roomate aku nk truskn larian kami...kami pom trun lar dkt stesen petronas n truskn pjuangan kami...rse xpuas jew lau xdpt akhirinyer,walaupom ptghnnyer,aku main tipu..lalala....
tmat jew acara ni,ad lar cbutan b'tuah n hadiah2 kpda pmenang...Alhamdulillah,ad gak wakil dri group kami(nursing gulrz)nih.....bangga lak rase... hahaha.....
ap yg aku dapat dri event ni??? hurm,dapat eratkan hbgn ngn dunia luar...aku dapat pngalaman baru,biler lagi kn aku dapat join event cmni?? thun dpan aku da sem6(last sem),pstu keje,kompem xdpat da pas nih....best wooo.... 
so,kwan2,lau ad papew event tu,lau boley,join lar...xrugi pom......


2 comments:

  1. xdpt....sbb mi antara pserta yg main tipu...lalala....n xbtuah utk dpt cbutan btuah...tpi mi dpt hdiah pling bmkne,kenangan...lalala

    ReplyDelete

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget