Monday, March 14, 2011

ku merindu

merindui si dia....
apa yang dia sedang lakukan???
seronokkah dia dengan hobinya itu???
bahagiakah dia???
adakah dia merinduiku???

ya....
aku  merinduinya...
sedang merinduinya...
tetap merinduinya....

sampai bilakah rindu ini akan terus menemani hari-hari sepiku???
sepi tanpa dia dsisi...
tnpa dia menemani....

awak....
saya rindu sangat kat awak...
rindu pada hubungan kita...
mampukah apa yang pernah jadi milik saya tu,akan menjadi milik saya semula??

jiwaku meronta-ronta ingin bertemu dengan si dia...
sudah tak sanggup rasanya untuk terus memendam rasa begini...
ketawaku dalam kedukaan...
senyumku dalam tangisan...
sampai bilakah???

aku berpura-pura menyatakan aku o.k...
tpi hakikatnya???
aku menahan perasaan bila orang yang dia sayang meluahkn ap yang dia rasa padaku...
aku tersenyum,..
aku menjadi pendengar...
aku menjadi sahabat....
yang mendengar dan memberi nasihat setakat termampu....
tetapi hakikat???

aku sering berkata pada diri sendiri...
"dia xsayangkan kau..."
"dia dah jadi milik orang lain.."
n itular hakikatnya..
tetapi kenapa sampai sekarang aku masih begini???
menanti yang tak pasti???
aku tak menjaga hati aku sendiri...
aku mnyakiti hati aku sendiri...
aku degil...!!!
tetap ingin melihat kemesraan itu....
heiyy...
wake up my dear...
nop...sory...i can't...
i miss him damn much....
i miss our memory...
i miss my name....
i miss our relationship...
i miss everything about us....
bolehkan ianya kembali seperi dulu....???

kenapa aku tak dapat memilikinya???
kenapa harus dia???
kenapa sekejap masa aku dengannya???
kenapa perlu ada pertemuan aku dan dia jika akhirnya kami terpisah???
pertemuan itu indah...
perpisahan itu perit sekali untuk kita hadapi...
tapi itulah lumrah kehidupan yang harus kita tempuh...


semoga dikau bahagia.....
amin.....


i miss u.... MFRK....

2 comments:

  1. ..bahagia e2 ad.. cme lmbt smpai kt kte.. brsabr dan brdoa bnyk2.. insy-ALLAH tuhan akn tlng.. :)

    ReplyDelete
  2. sabar teman...byk lg rama-rama kt lua tu...tp pilih yg betol2 okey tau..hehe

    ReplyDelete

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget