Sunday, March 11, 2012

its over...

ingt x entry tbaru aku tu?? tntang new life.... yer.... new life aku,hti aku da tbuka utk someone nieyh... tpi xsgka ia nya sia2 jew... genap sbulan,sume brakhir... penuh suka kami tempuh... tpi akhirnyer duka yg dier bgi kat aku...  lyan aku dgn elok.... tiada yg mcurigakan... aku lak cuba fhm keadaan dier yg dkatakn ad prob... ok awk,sye fhm... then tlg dier...last jumpe pom still nothing changes... n still ad pesanan dakhir ptemuan...then mhilang... n dberitahu dier dtahan... aku ni pkir lar ok kew dier? ap kes dier? knp cmni??? last2 dgn nekad aku,finally aku tgk ngn mata aku sndiri... kbenaran yg phit utk aku telan... tpi pnjelasan yg psti ttp aku xthu.... n knapa aku dperbodohkn... plakuan dier... sabar wahai hati.... aku akn cuba utk bina blik kkuatan... stelah stahun mnutup hati,biler da bukak,xdhargai... terima kasih,azim....

No comments:

Post a Comment

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget