Thursday, March 17, 2011

happy birthday MFRK

selamat menyambut ulang tahun ke 23...
hanya ucapan dan doa yg dapat ku kirimkan....
semoga bahagia bersama insan yang awak sayang....
insan yang awak cintai...

terima kasih atas segalanya....
semoga awak berjaya di dunia dan akhirat...
semoga awak berjaya menghasilkan gambar-gambar yang menarik...
jangan putus asa tau,terutama mengejar sunset....

saya nak sangat celebrate bufday awk...
tapi saya tak mampu utk berbuat sedemikian n da xlayak...
tapi xpew lar...
si dia ada menemani awk...
hope die ley gembirakan hari bersejarah awk ni...
create ur world with her...
mlm ni,malam terakhir...
mampukah saya tidur nyenyak dan menghadapi hari esok?
x...saya xkuat...

selamat hari lahir yer awak.....
seronok dapat jadi 1st person yg wish....walaupom xspt yg saya nk....
mampukah segala-galanya berubah??? dan menjadi spt sebelumni???
KITA...
WE CREATE OUR WORLD???
bertuah die dapat miliki awak semula.....
bertuah sangat-sangat......
saya???
adakah saya mempunyai peluang seperti dia???

SELAMAT HARI LAHIR....
ucapan ni akn awk terima smpai lar ke hembusan nafas terakhir saya....
MFRK....



2 comments:

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget