Saturday, March 24, 2012

ExaM2...miD teRm ExaM taPi Da Rase Cam FinaL taPi seMpat MenCuci mAta

urgghhh... tinggal bapew ari jew lagi, aku n kengkawan lain bakal mduduki mid term exam..mid term,tpi preparation kami da 2bulan da start..mane xnyer... name jew mid term...tpi kami kene pulun study sume subjek/kod dari sem 2 sampai lar sem ni... final year lar katekan... uishh... kepala otak aku nieyh da macam2 ayat da ad...naik blur da aku... tensyen pom ada...dann......  saat org duk blumbe2 study,aku ley plak tekan2 keyboard tuk update blog nie.....ahakx...bukan ap...aku ni bkan jenis study pulun2...tyme study aku,aku selangkan dgn buat keje lain...cth,p tgk tv tuk 5 mnit,mandi,baring..dgar lagu....pokoknyer,aku xley pulun sgt...akn cepat rse buhsan n tensyen....ahaks... kali ni,aku survey stuff tuk pompuan lam fb.... n aku jumpew 2 brang yg aku jtuh hati... ahakx

aku sukew hak ni... comel... nmpk ladies.. 
slama ni aku try gak cri,tpi xder yg bkenan...almaklumlar, aku ni bkn jenis sukew stuff yg camni nieyh...ahakz.. tapi ad lagi 1 yg buat aku jatuh cinta...uppsss..

here u are.... amacam?? 
k...bagi aku lar,aku sukew yg nieyh.... nmpk funky,n ssh gak nk dapat kn? agipom,cam ssuai jew ngn ap yg aku minat...iaitu,dunia photography... xdapat pgang real punyer kamera,,,dapat yg ni pom cun jugak tuh...

k... dah2 lar cuci mata... tyme tuk study... adios amigos.... gud luck kengkawan... ;)
sumber pic:: Nuruls-Blogshop

No comments:

Post a Comment

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget