Wednesday, November 9, 2011

kawan+sahabat+teman+rakan


persahabatan itu adalah kehidupan yang paling indah jika kita tahu bgaimana utk mhargainya... kau,aku n mereka... semua insan dlm dunia ni ada kawan...tapi adakah kita mempunyai kawan yang sanggup bersusah senang bersama,bkan sekadar utk ketawa,malah ketika airmata mengalir,dia setia menemani disisi/walaupom dkejauhan,dia ttap setia menemani walaupon skadar didalam handphone...

skrg nieyh,aku sedang merindui seorang teman yg begitu rpatdgn aku suatu ketika dlu... hoho...kmi still bkawan baik,tpi persahabatan kami da xseceria dulu..ntah kenapa,aku sendiri pom xtahu...adakah aku tlalu ikut perasaan cz rndukan dier? atau adkah silap dier? atau,adakah silap kami berdua?? aku sndiri pom xder jawapan itu....tpi kami penah berjanji.....

n akan berjumpa dkat tempat pertemuan kami diawal perkenalan kami pada 8hb selepas 5tahun aku bertukar,so 8hb,tahun 2012 ....ikut lar bulan berapa pom....

knapa 8hb?? sebab bufday kami...aku 8.april n dier 8 nov.... aku sendiri tlupa janji nieyh....tpi dier yg ingatkn aku.... hati aku keras,aku ego...walaupom aku rndu dier,aku ttp keraskan diri... tpi kn,dier slalu pkir bkan2..hurmmm... sensitifnyer dier...bjangkit ngan aku kew dier tuh?? huhu.... mgkin sbb faktor jarak yg buat kami cmni.... dier,yg penah menangis dgn aku... yg mhalang aku dri btukar sekolah... yg buat aku jdi peminat laksa penang,....karakter kami cam langit ngn bumi....dier sopan,lembut.....aku?? hehe...agak noty lar..n kasar kit...

hoho...ramai yg xcaye yg kami ley rapat.....aku sendri pom xcaye.... n kami ad lagu khas utk kami..... (KRU) lupew tajuk,tpi lirik lam kpala..n yg tbaru PERCAYA PADAKU (UNGU) 

aku masih ingat PUISI BUAT TEMAN yg dier coretkn utk aku... puisi yg mnyentuh ati aku...kek yg dier bagi n hadiah dri dier....n aku ingt agi org yg aku minat,minat kat dier...huhu....tpi dier xthu aku minat bdak tu... shhyyppp...tu mase zaman sek dulu k... skrg da x..ntah mane da mamat tu,aku pom xthu....kui3...
skrang,siyesly,aku rndu sgt kat dier.... n aku jelestgk pic dier ngn kawan2 dier...sbb,mase kami dlu,dier xcamtu pom....skrg,dier always bgambar... aku jeles sbb kami mmg jarang bgambar n jmpew.... aku rse cm seolah2 khilangan dier.... huhh... feeling aku tlebiey sgt kot...die pom ckp dier rndu aku....tpi ntah... mmg aku ad bestfriends kat sini,tpi xsame ngan dier...jauhh sgt2.... dier lain....

pic neyh aku edit tyme rndukan dier..hohoho....abaikan mukeku yg poyo itu n tgk lar sweetnyer dier...hehe


na....mi rndu naa.....ni utk na...ups...abaikan binatang itu... amik kata2 kat sebelah tu yep..

kawan.... aku harap,korang dpat hargai kawan yg snggup bsusah ngn korang...hargai lar dier slagi ad depan mata.... sbb masa n keadaan mampu mengubah segalanya tanpa kita sedar...
perghh...mmg feeling lebiey aku nieyh.... arghhh....hehe...anyways,friendship never ends.... wink...


No comments:

Post a Comment

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget