Friday, November 25, 2011

hang-out+persahabatan yg ikhlas

da bsawang da sikit aku punyer Blog nieyh... firstly,aku nk ucapkn tengs bebanyak utk korg yg sudi jenguk blog aku n tggalkn jejak korg.... aku appreciate sesangat... n aku trime komen suh aku promote bgi org tau,lau x,syok sndiri...hehe... aku penah lar promote kat group blogger kat lam fb,tpi jarang sgt2 sbb blog aku ni,xbyk pom info n bnde mnarik,yg ad,sal dri/dunia aku n sikit jew kte2 yg kuar dri pkiran aku yg xbapew nk matang nieyh...hehe... thats y lar aku jrang promote...malu ler.... kui3... anyway,tengs tau..ad jgk yg sudi mluahkn nasihat...
o.k2 dah..settle sal tuh...kli ni aku nk post something yg sukew n dukew bgi aku.... hohoho......

sukew aku....
  •  aku dapat cuti 4hri,so,aku blik TRG utk 3 hari... spjg aku kat TRG,aku dpat hang-out ngn BFF aku nieyh..nme dier ROSNA n aku pggil dier Na jewp... 2hri aku hang-out dgn dier,n snap pic ngan dier.... aku bgi dier Danbo yg aku punyer...skunk aku da ad 3ekor Danbo n aku still nk kumpul Danbo nieyh...comel bangat sieyh....
  • 1st day kami kuar,da agak ptg lar n kami p Taman Tamadun Islam atau lebiey dkenali sbg Masjid Kristal kat TRG nieyh... kami snap2 pic gune galaxy tab yg pa aku kasi pnjam... bsame Danbo masing2... huhu..


aku,danbo aku...dier n danbo dier... huhu

danbo kami... n Masjid Kristal..

  • 2nd day,kami kew Kuala Ibai...mulenyer aku nk bwak dier p Pantai Pandak,tpi xjdi sbb 1st aku yg xder lsen ni yg bwk moto,then aku ingt nk p sne lpas lepak dkat TER/Kuala Ibai (dkat masjid Terapung/Tengku Tengah Zaharah) then kali ni,dier aku bawak danbo dier n danbo someone yg aku ingt nk hadiahkn utk dier...then aku tgglkn danbo aku kat umah....xkn nk bwk 3 3 kot kan...hehe...then kami snap pic giler2 dkat pantai belakang tmpat org main bowling/padang kuda... tyme tu mmg cuaca pnas...lam kol 4lebiey kot.... tgh kami snap2 ad 2org nieyh mai tnyer sal danbo tu...n diorg tu photog yg tgh tggu pgntin... 
snap by: kwn kpada photog tuh..huhu

aku | snap by Rosna

Rosna | by aku...

kami lgi...by: kwn photog tu jgk...hehe..


danbo Rosna n  danbo someone...love tu mean aku syg mereka n psahabatan aku ngn diorg...love tu pganti danbo aku... ;)
sweet memory bgi aku n rosna...n hope kami dpat create agi suatu hari nnti...insyaAllah...

sediey aku lak..
-aku ngn someone (sorg kwn) nieyh nk kate gaduh tu,xkot... tpi skunk kami xcontact pom...sbbnyer,aku yg bt salah sbb mention nme sorg girl nieyh...aku pom xthu knp aku mention nme girl nieyh...yg aku thu,aku mention lpas aku tgk komen diorg tuh... hurmmm....siyesli aku lupew yg aku penah mention nme nieyh dlu n dier da ckp xder pape... lau aku ingt,sumpah aku xmention... hurmmm...n skrg dier mmg marah n bengang ngn aku kot,n dier da xcontact aku mcm slalu... aku syg sgt psahabatan aku ngn dier nieyh...sbb... dier
  • slalu sokong aku biler aku cube utk belajar lgi...tntg dunia photog nieyh...
  • slalu bgi dorongan kat aku biler aku give-up sbb stu pkare nieyh...
  • slalu bgi nasihat kat aku dgn cra dier yg tsendiri biler aku ad prob..
  • xhipokrit n jdi diri dier sndiri...
  • wlaupom kami xpenah jumpew scara bsemuka,tpi aku dpt rse psahabatan kami ni unik n rapat...(tpi dier penah tgk aku scara dkt mse kat RTM kuala kedah,tpi aku yg xcam dier,wlaupom aku thu dier ad kat event tu..)
  • slalu buka mata aku tntang erti khidupan...
  • slalu bcerita itu n ini ngan aku...
  • buat aku tharu sbb pcayakan aku utk dgr kisah dier...wlaupom dier hnyer tgk aku skali..
  • sukew bjenaka ngn cara dier yg tsendiri...n isi hidup aku ngn psahabatan yg amat b'erti lpas aku clash ngn MFRK.... 
  • buat aku xpikir utk kapel lpas aku clash sbb sronok ngn psahabatan...
  • xjemu2 ajar aku wlaupom aku ni agak bengap utk blaja lam dunia photog nieyh...(sbb aku blaja dgn dier lam phone jew)
  • buat aku jdi diri aku sndiri...
  • bpendirian yg kuat n xpenah hiraukn org lain... 
  • cra dier gelak 'ha haee'...
  • ikhlas kwn ngn aku (sbb dier xmcm sstgh nieyh,yg mule2 contact sbb something,then lupewkn biler da 'naik')
penah skali dier mluahkn ksedihan dier apabila khilangan sorg kawan,aku dpt thu dier sediey,tu lar 1st tyme aku dapat rse dier xley tipu y dier sediey....aku mmg nk jmpew dier,tpi mgkin ssh,bkawan mcmni pom da cukup...dlu aku penah buat silap,n dberi pluang...tpi utk ksilapan ni,aku tkut sgt Xdberi pluang n buat aku hilang psahabatan aku ngn dier nieyh...sbb aku thu,dier sorg yg bpendirian,keras hati n ntah...dier mmg penuh misteri... The mask,,,itulah nme yg aku bgi kat dier..nme yg xkn aku lupew... sumpah aku syg psahabatan aku ngn dier... 

sob2... hurmm.... aku harap psahabatan aku ngn dier akn kmbali cm biase...Amin.... n harap dpt bgi danbo tu kat dier... huhu... ;)  doakan aku yep kwan2.... sbb psahabatan yg bmakne nieyh,ssh sgt nk cri... n ni 1st tyme aku dpt bkwan ngn org laki yg btul2 kwn... yg lain pom ad,tpi stiap org bbeza kn???? aku syg sume kwn aku


2 comments:

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget