Friday, January 14, 2011

2010


 Diary 2010….
“Lipat kecik2 n msuk lam poket…”
Tu lar ap yg dkatakan oleh pnsyarah aku…
Tpi sebelum aku lipat kecik2 n masukkan lam poket…
Aku nk imbas spintas lalu…
N jadikan ia sbg kenangan yg terindah…..

2010….
Diawalnyer pnuh ngn kepahitan yg mengajar aku erti kesabaran…
Tetapi,ksabaran mnusia pom ad batasnyer gak an…

Januari…
Aku gembira dapat meneruskan lagi perjalanan sbg sorg student kat tmpt aku blaja skunk ni..
Tpi kegembiraanku xlame pom…
Bak kte org,lngit xslalunyer cerah…
IAT..nme yg mpunyai sej lam hidup aku…
Hubungan yg tjalin skian lme tputus jua..
Sgala2 mmg payah utk aku hrungi sorg dri..
Tpi berkat dari nasihat n sokongn kwn2,aku bjaya harunginyer…
Terima ksih whai teman…
 (family xtau..huhu)

Februari…
Aku dpt thu IAT ad org lain selain aku selama ini…
Sbb itu lah lyanan dier dingin…
Thanks…

March…
Aku dapat thu  IAT da nk kahwin…
Tkjut beruk gak ler…cptnyer nk kwin,blaja pom tggl bbrapa bulan lgi nk hbis…
‘tpi xpew lar…da smpai seru dier kot…

April…

Mei…

Jun…
Cuti semester…
Aku hbiskn bsama kwan2 n fmily…time ni lar aku knl sorg mmt nih…MFRK…
Psahabatan yg baik tjalin ….

Julai…
Aku dpat meneruskan lgi hidup sorg student sem3…
Kegembiraan jelas terpancar pada garis-garis halus muke aku n kengkawan aku…
Lagi kami gembira cz kami 100% lulus…
Msuk rekod beb…
nsib bek xmsuk lam buku catatan rekod Malaysia…haha

Ogos…
Ha…time ni mmg sgt2 uji kesabaran n ketabahan aku…
Aku dapat thu yg IAT ni da ad ank…
Wow…rsa cam langit rntuh ats kpala aku pom ad…
Tpi xkn cmtu skali kot…haha
Ni sume aku tau dri kwn dier…
Ptut ar aku cm tdetik something jew time tgk pic profil fb dier
Dier ltk pic baby…
Upe2nyer tu la ank dier….
Xku sgka..haha
So,ap yg aku n kwn2 aku rse slamani btull…
Sixth sense…haha

September…

Oktober…
Ingt agi x yg aku ckp aku kwn ngn mamat yg bernama MFRK???
Hihi…
Tanggal 11.10.10…
Aku declair ngn dier..hihi
N hubungan kmi ok…hihi…
N 1st kmi datim kat kedah…
Tpi kngn ptama kmi…
Kereta dier rosak…
Datim kat bengkel..hihi….syok jgk…
Tengok wayang…karaoke…..hihi
N aku dpt cik ted mta klabu…

November…

Disember…
Kenangan terindah…
Haha…
Aku bercuti ngan dier…
Best…
Thanks to him…
Anjing kejar aku…tkut pada tempat yg nmpak mnyeramkan bgi kami…
Hihi…
P cri ikan bakar,… macam2 lar…
Lau aku cite pom,penat kot aku mnaip..hihi..
Tpi aku sndiri xdpt maapkan diri aku sbb malukan dier….
Sory…
N knangan ngan fmily pom ad jgk sbg pnutup thun 2010 aku…
BBQ…
Best,syok…
Family day…
Thanks to all of you…
persahabatan aku pom o.k jew...
kat KKAS still 5shabat nih....
kat Trg pom still ad ckin,zdah,ira,rosna n ftin...
and all...
muah...syg korg sgt2...
kui3...

So skunk…
Boley da la kot aku nk lipat kecik2 n msukkan lam poket…
Gud bye 2010…
Welcome to de club 2011…
Adios…
Kenangan aku ttp aku save rapi2 lam kpale otak aku…
Melebihi memory comp lgi kot…
N aku hrap kdatangan n spjang thun 2011 ni bgi aku n korg sume kenangan n sesuatu yg lebih baik dri sebelum nih...
Amin…
Wasalam…..



No comments:

Post a Comment

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget