Sunday, January 1, 2012

welcome 2012

horrayyyy..tahun baru lagi... jgn eppy sgt yep...yg pnting,bsyukur..msih dberi pluang utk truskn khidupan dbumi ni...... oke,xlupew...aku nk ucapkan SELAMAT TAHUN BARU utk korg... tpi sbtulnyer thu bru kite,adalah Awal muharam.... ;)
2012.... msti korg sibuk ngn azam tahun bru kn??? aku xder azam,tpi aku ad impian....jap2...same x ek azam ngn impian tu??? hohoho....

lam thun 2012 nieyh,aku harap...

  • aku dpat amik lesen kete/motor n kete
  • aku dpat hbiskn study aku kat kdah ni ngn jayanyer...
  • aku dpat keje lam thun ni...
  • aku dpt snap pic konvo ngn fmily...hadiah utk diorg...trutama ma n pa...
  • dpat blaja shoot weeding n landskap...
  • dapat miliki kamera DSLR n kete satria neo...
  • n....dapat kehidupan baru yg lebiey bmakna....
amin...doakan aku yep.... n same2 lar kite truskan khidupan ni agar lebiey bmakna...insyaAllah....

No comments:

Post a Comment

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget