Monday, February 14, 2011

awak...

awak....
mane awk....
sye rndu awk...
sye xthu cmner nk cakap kat awk yg sye rindu sgt2 kat awk...
mlm2... sye tgk bintang...harap awk melihat bintang yang same..
n merindukan kenakalan saya...
pgi2 lak,bgun je dari tidow,sye jadi sediey tibe2...
hari2 saye tnpa awk...
saya teringatkan awk...
harap awak pom same..

awak....
saye minta maaf tau....
sbb xpercaya kat awk...
sbb ego...
sbb terlalu ikutkn perasaan....
sbb sye sayang awk n hubungan kita....

awak...
saya nk awk thu...
saya ttap tggu awak...
tggu jawapan dari awk...
satu jew sya pinta...
jangan samakan saya ngn dier...
berilah jawapan dari hati awak...
seikhlasnyer....
gunakanlah masa itu sebaiknyer....
n...
saye nk awk thu...
saye sayang awk seikhlasnyer...
saya terima awak seadanya...
saya rndu awk yang mengisi hari2 saye...

awak...
jangan lama2 tau...
sbb penantian tu satu penyeksaan...

awak....
=(

No comments:

Post a Comment

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget