Monday, November 8, 2010

My besfwen..4eva….

My besfwen..4eva….
 ira
aku kwn ngan dier sjak kcik agi..
main masak2…
ad yg kte mukew kmi ni sme @ ad iras...
ad kew?? aku rse cm x..
tgkap katak utk b.day someone..
kmi mmg byk psamaan..
pling klakar,mnat pda org yg sme..tu zman kecik2 lar..
kmi msuk sesuatu pom sme2..
kmi penah same2 dkejar oleh org giler..haha…
minat kmi pda bnde yg sme…
umah kmi pom dkat jew…
aku pnjat pokok ngn dier,ponteng klas tuesyen ngn dier,accident ngn dier,mne2 msti ngn dier..
lau slh sorg dri kmi hlang,tntu mak kmi p umah slh sorg yg xhlang..
haha…
kmi bt jhat pom same2..
mlm2 aku slalu gak lepak umah dier,bgitu gak sbaliknyer…
smpaikn mak kmi penah suh kmi bt bsness smntara tggu kptsn spm…haha..
tpi biler sek men,kmi kurang skit mse bsame..cz sek lain2.. trutama biler aku tkar sek time form4…
tpi psahabatan kmi still kkal pai skrg..
ntah biler kmi last gaduh pom aku xpsti,yg aku thu,last,time drjah 6 dlu..
walaupom jrang jmpew skunk,kmi still bkgsi crita biler aku blik..
rhsia kmi hnya kmi yg thu…
kami penah kapel pda thun yg sme..
tpi dier kkal pai skunk n aku lak sbaliknyer…
skunk dier smbung form 6…
wish her the best of luck…
harap persahabatan aku ngn dier ttp kkal dri kcik pai k tue nyanyuk..haha


rosna…
aku knal dier sejak aku tgkatan 2…
mcmne ley rapat pom aku xpsti…
tgktn 2 kmi 1klas,tpi kdudukan tu,dier hujung sne,aku hjung sni…
kmi punyer prsonaliti mmg cm lngit ngn bumi..
aku dgn prangai aku yg ntah ape2..sukew kacau org n senang bkawan…
dier lak..
sorg yg pdiam,sopan sntun.. baik sgt2..
ad gak yg ttnyer2 cmner kmi ley rapat…
aku xder jwpn tu..
tpi aku mmg senang ngn dier…
form 3 kmi blainan klas,tpi still kat blok yg sme..
kmi rehat n p smayang together-gether gak…
tpi biler aku duk hstel,kmi da xp smyg skali da…
tpi still rapat…
penah skali aku trase ngn dier ni,sbb ap?? Haha…
aku larikn dri dari dier n nangis lam toilet…
kbetulan kmbar dier nmpak n trus report kat dier…
dier cri aku… tpi aku lri..last2 ad 1kad lam meja aku…
puisi seorang sahabat…
thanks na..mi tharu sgt biler bce puisi yg na buatkn utk mi tu..
ha..lupew…
dsbbkn dier ni kembar,biler org xcam yg mne 1 rosna n yg mne roudhah,
org akn tgk mmber kat sebelah…
lau aku,bmkne rosna..lau amalina,bmkne,itu roudhah..
naik form 4..
hurm… aku decide utk tkar sek… slalu xjdi..last2 biler da jdi,dier org last aku gtau..2hri trakhir aku kat smkatj…
dier mrah aku n sediey…
hri last aku kat smkatj,dier bgi aku hdiah n amik gmbar…
tpi sygnyer,gmbr tu hlang time dier pndah umah…
lpas tu..hmpir stahun kmi xjumpew..
last2 jupew biler mlm thun bru…aku tnmpak kreta dier time nk blik dri kdai..punyer lar lju aku kjar,xkire da kete kiri knan…
biler jumpew jew..kmi lpaskn rndu msing2…
skunk,dier kat uitm seri iskandar,perak…
best kwan ngn dier..kmi sediey n gmbira sme2…dier ngis biler aku nangis
bgitu jgak sbliknyer…



fatin…
dier ni kwn 1st yg aku tgur…
time tu kat sek bru..smkbs…
kmi 5sekawan…
tpi aku pling rapat ngn dier…
dier yg bwak aku p ronda kg…
cz aku mmg xknl kg aku tu,walaupom tu kg aku..haha…
dier yg bwak aku p mne2..psar mlm kew..
time kat asrama pom..dier mai amik aku..
kdg2 pom ponteng ngn dier..
haha..
dier ni sorg yg agak riuh lar,tpi pmalu biler ngn org yg dier xknl…
byk bnde yg aku kgsi ngn dier…
ma aku pom da knl dier cz dier lar kwn aku yg slalu mai umah aku..
so ma aku xksah lar lau aku kuar ngn dier…
tiap thun dier xmiss mai braye umah aku…huhu
tharu gak cz umah aku jauh giler..
marang n seberang tkir(k.trg)
skunk dier study nursing gak..
kbtulan dier ley praktikal kat tmpat aku..
biler jumpew,kriuhan blaku…



yg pnting…aku syg sume kwan2 aku….
Harap psahabatan ni kkal pai biler2…
Walopom masing2 ad tggungjawab msing2…
Fwen 4eva…



No comments:

Post a Comment

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget