Thursday, October 21, 2010

family kuuu

ni fmily syer.... ad 7 angkatan,pa slaku ketua,ma slaku pnolong n dbntu oleh 2 puteri n 3 putera yg comel2 n nsem2...  


en.shaimi (my father)
  • sorang yg tgas,tpi kdang2 klakar gak lar..wakaka
  • sorg executive kat slh sbuah syrkt swasta kat trg nih...
  • sgt caring sal fmily n adk2 dier...
  • sgt2 mjaga psonaliti dier cthnyer pmakaian..smpaikn ad yg ckap dier tu abg aku..haha lawak2...
  • rpat ngan aku n slalu pjuk aku lau aku majuk biler gaduh ngan adk..hihi...
  • dier xsuke susu pekat... knp?? ntahler...
  • xpenah hiraukn prasaan sndiri n kuat majuk... tpi dier kdang2 share ngan aku n penah skali majuk ngan aku..huhu.. aku pom trikut prangai kuat majuk dier tu..
  • suke sgt pggil aku 'Nadiah' trutama time nk pjuk aku..huhu
  • sgt kuat bkerja n ske sgt pkse dri mmndu walaupom ngantuk,aku ler yg slalu mrh n phatikn dier lau aku ad skali.
rosnina(ma) 
  • sorg yg kuat bleter..(pkara biase bgi ibu2)
  • sorg pbuat ktupat kat kg aku nih,tpi anta kat kdai pgi2..lau time puase,bru niaga sndiri.. n mnerima tmpahan ktupat.. sapew2 nk,juz contact aku,xpom p seb tkir kat k.trg tu n tnyer na cik tom..org knl.haha(promote suda..)
  • slalu kgsi citer kat ank2 dier tmasuk ler kat aku..wlaupom aku nih jauh..
  • slalu bgi nsihat kat ank2 dier trutama sal adab ni..n pai skunk aku ingat sgale psan n nsihat dier tu..
  • sggp abai kprluan dri sndiri dmi utk ank2..
  • ley bwak kete,tpi xder lsen..dier nk bt,tpi ad jew yg halang..xder rzki lgi kot...
  • slalu mrah aku cz malaz lau bab msak..haha..kntoi suda..aku mmg kureng skit bab tu..tpi pndai gak lar ckit2 dri xlgsg..
  • sorg yg tabah..along syg ma..
shamimi (aku)
  • sorg yg degil+kras kpale+sensitif+giler2+kasar sikit
  • skunk tgh study lgi..
  • vry caring sal adk2... tgas..tpi biler gduh ngan adk2,msuk bilik n nangis..haha
  • mnat sgt kat muzik,karaoke,amik gmbar,usik org,try bnde bru n ssuatu yg adventure..
  • sorg yg xkisah n xphdai jga ati sndiri..
  • suke sgt bkawan n mulut lpas gak ler lau ksabaran brada dthap pling rndah..
  • sgt rpat ngan ayah aku.. biler skit,ayah aku lar yg always bside..ma pom sme..
  • suke sgt kat bdak2..ee gram giler lau tgk…
  • sorg yg bpenampilan yg simple,lau ikotkn dlu lgi lar smple..
  • penah 2x accident,haha..akibat dri sndiri..
  • mmg pntang lau org nkasar ngan fmily aku..aku pnah accident sbb mulut cabul cz ad someone yg bkasar ngan ma aku dpan aku n aku ckap kat kwn aku,rse nk lggar jew dak ni,last2 mmg accident ngan dak tu,haha
  • aku jdi hrapan fmily aku..(tkut nk pikul tanggungjawab nih)
  • jnis xley duk diam…
  • very2 smple prson…
shafiq
o    skunk lam tingkatan 5(2010) SPM ler..
o    mat motor gak lar..
o    kwan2 pggil dier ‘baun’ ntah ap nme pom xtau…
o    panas baran… suke kuar umah…
o    rajin… setia… garang… adk2 len tkut kat dier…
o    rpat ngan aku…
o    pndai gak lar lau lam bab2 mbaiki motor nih…
o    suke pda kmahiran,grafiq,tpi study,jenuh dtgur..
o    ske sgt pkai bju blengan pjq,xder kolar.. ntah ap fesyen ntah dier tu..
o    sorg yg pdiam ngan sdare mara nih,tpi ngan kwan2 giler sikit…
o    lau bab upah,mnta lar tlg ap pom,dier akn buat..haha…
o    time kcik2 dlu dier slalu hlang lau p mne2.. cmne ley hlang pom xtau..
o    time kcik2 dlu slalu gduh ngan dier cz nk duk dpan(lam kete) dkt ats riba ma..mklumlah,jrak dier ngan adik aku yg lpas dier tu 3thun..
sharif
o    skunk (2010) form 2
o    sorg yg btanggungjawab..
o    dier xsuke nek motor ngan ma n adk pompuan aku ..knp ek..??
o    bab2 agama ni dier ok…
o    ske usik adk bgsu dier n akn bnti mgusik bler adk dier tu nangis atau tempik… nek giler aku nk larang…
o    rajin,xpndai bt air sndiri tpi suke sgt mnum air hok mnis2 ni..mnum air kosong,jnuh nk sruh..
o    muke aku sme ngan dier ni..kmi sme2 glap…
o    sorg yg pntang biler org bkasar ngan dier atau ma…
o    rjin sgt study…dier hrapan aku…
o    sorg yg tekad….cnth,lau dier nk 1 bnde tu,dier rela smpn duit utk bli,tpi pape,pau ngan adk2 dier…ish3…
o    jdikn aku sbg idola dier… (tharu gak bler dpt thu)
shafiqah
o    stu2 nye adk pompuan aku….
o    Skunk(2010) da form 1
o    Sgt2 mnje n rpt ngan ma aku…
o    Mulut dier ley than,slalu mlayan,biler mrah,thu lak nangis..tpi xpenah serik…
o    Slalu jdi mgse buli aku n abg2 dier n adk dier..haha
o    Jnis yg xkisah…
o    Ske bkawan ngan bdak2…
o    Pling kecik lam fmily aku nih… kurus…
o    Rajin tlong ma aku…
o    Biler aku xdop,dier la rank tggal pompuan..haha…
o    Personality yg bbeza ngan aku,jnis lmbut sikit dier ni… n mudah tsentuh sifatnyer..
o    Ma aku always bwak dier p mner2 cz tkut abg2 n adk dier usik dier…
o    Aku syg dier walaupom slalu bengang ngan dier nih…
Shakir
o    10 thun(2010)
o    Adk bgsu ksayangan aku….
o    Nakal,rajin p sek,suke main,suke nyanyi,pnakut..mmiliki suare yg lmbut..suke aku dgr..
o    Kmi pggil dier wonderpet..sbb?? ske bleter mngalahkn ma…
o    Sgt mjaga pmakaian dier,always tmpil kmas, penah sggup p sek lwat smata2 nk tggu bju singlet dier djumpai…
o    Dier,ika n shafiq ni sme,cz bkulit cerah
o    Sgt mnje ngan ma aku…
o    Sggup xp anta aku p kdah smata2 xmo tggl sek…
o    Pernah mbangga kn aku dgn anugerah yg dier dpt kat sek…
o    Time aku blik,suke oin aku tgk tv pai lwat mlm…

Ni ler serba sdikit sal fmily aku… aku syg n rndu kat fmily aku walaupom tiap2 hri umah bising cz gduh,,haha… tpi lau syp pom xcria,xder kngn yg ley kite knang…




No comments:

Post a Comment

mereka bersamaku

tinggalkan jejak anda dsini


ShoutMix chat widget